مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-21اقتصادي

قیمت سرنگ قلمی شیشه ای یزد


وسیله ای که توسط آن می توان مایعات دارویی را به داخل بدن تزریق کرد سرنگ قلمی نام دارد که در اصل از کلمه یونانی به معنی لوله گرفته شده است این محصول در استان یزد و استانهای همجوار به دست مصرف کنندگان می رسد.

ظرفیت سرنگها بر اساس سی سی محاسبه می شود تا کنترل حجم مایعات وارد شده یا خارج شده توسط تکنسین انجام گردد یکی از مهمترین قسمتهای تزریقات توجه به حجم موادی است که وارد بدن میشود یا باید از بدن خارج گردد.

باید در نظر داشته باشید که با استفاده از سرنگ قلمی یزد می توان مایعات درون بدن را نیز خارج متن در مواردی که احتیاج به خروج عفونت یا مایعات جمع شده در زیر پوست یا اندامها وجود دارد استفاده از سرنگ یکی از بهترین روشها برای جلوگیری از عملهای جراحی می باشد و به کمک این وسیله می توانید مایعات را برای نمونه گیری یا موارد دیگر از بدن خارج نمایید.

برای تزریق مایعات مختلف احتیاج به سرنگه ای در ابعاد متفاوت خواهید داشت به طور مثال برای تزریق واکسن یا تزریق انسولین از سرنگهای با قد کوتاه تر و سوزن نازک تر استفاده می شود.

همانطور که گفته شد بیشتر سرنگ ها از جنس پلاستیک ساخته می شوند و به صورت یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند ابداع این محصول به صد سال گذشته مربوط می شود که برای مصارف تزریقی یا نمونه گیری بسیار مناسب بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت سرنگ قلمی شیشه ای یزد

قیمت سرنگ قلمی شیشه ای یزد