مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-21اقتصادي

زمان ترخیص تجهیزات فاوا کاهش یافت


درخواست ترخیص تجهیزات در سامانه ثبت سفارش، ترخیص و تایید نمونه تجهیزات فاوا در سه ماهه اول سال جاری به 2 هزار و 368 مورد رسیده و مدت زمان رسیدگی به درخواست ها کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین صمیمی معاون امور رادیویی رگولاتوری اعلام کرد: درخواست ترخیص تجهیزات در سامانه ثبت سفارش، ترخیص و تایید نمونه تجهیزات فاوا در سه ماهه اول سال گذشته از 2 هزار و 273 مورد به 2 هزار و 368 مورد در همین بازه زمانی درسال 1401 رسید اما مدت زمان رسیدگی به این نوع درخواست از میانگین 7 روز کاری در سال گذشته به 3 روز کاری در سال جدید کاهش یافته است.

وی یکی از دلایل اصلی کاهش زمان رسیدگی به این درخواست ها را اجرای پروژه مهندسی مجدد فرآیندهای کاری دانست و گفت: رگولاتوری با هدف کاهش متوسط زمان رسیدگی به درخواست ها، این پروژه را در سال 1400 تعریف و اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در سه فاز اجرایی شده است، عنوان کرد: در فاز اول وضع موجود بررسی و چالش ها و مشکلات در فرآیندهای ثبت سفارش و ترخیص تجهیزات در ستاد و مناطق 9 گانه رگولاتوری شناسایی شد.

در فاز دوم نیز اقدامات اصلاحی انجام و به منظور باز طراحی فرآیندهای کاری بازخوردهایی دریافت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ترخیص تجهیزات فاوا کاهش یافت

زمان ترخیص تجهیزات فاوا کاهش یافت