مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 15:422022-08-21سياسي

مُهر گذرنامه در مرز منتفی است + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز پیرامون مباحث کمیته فرهنگی ستاد برگزار شد و فعالان فرهنگی کشور در این کمیته حضور دارند؛ - وزیر کشور در خصوص صدور برگه تردد یا گذرنامه اختصاصی برای ورود به کشور عراق با طرف عراقی مشغول مذاکره ایم، اما هنوز به نتیجه نرسیده ایم، گفت: امکان مهر کردن گذرنامه در مرز وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز پیرامون مباحث کمیته فرهنگی ستاد برگزار شد و فعالان فرهنگی کشور در این کمیته حضور دارند؛ برنامه های فرهنگی پیش بینی شده اعم از برنامه های داخل ایران و عراق با استفاده از ظرفیت های هنری و علمی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه های ما در حوزه ی گفتگو های علمی، تهیه کتاب، مقالات، پیش بینی مراسمات، همایش ها و فراهم کردن فعالیت های تبلیغاتی است که کار های ارزشمندی در این زمینه انجام گرفته است.

وزیر کشور گفت: برخی نیاز ها در جلسه مطرح شد که برای رفع آن پیگیری می کنیم و امیدواریم با کمک فعالان فرهنگی، بخشی از ظرفیت های واقعه بزرگ اربعین به نمایش در بیاید و زوار ایرانی و دیگر زائرانی که از ایران عبور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مُهر گذرنامه در مرز منتفی است + فیلم

مُهر گذرنامه در مرز منتفی است + فیلم