مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 16:172022-08-21فرهنگي

نشست مسئولان آموزشگاه های آزاد سینمایی استان تهران با مدیران سازمان سینمایی


نشست مدیران مسئول آموزشگاه های آزاد سینمایی استان تهران با معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی و جمعی از مدیران سازمان سینمایی و مدیران آموزشگاه های آزاد سینمایی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست مدیران مسئول آموزشگاه های آزاد سینمایی استان تهران با حضور قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی و جعفر انصاری فر مدیرکل دفتر مطالعات و دانش سینمایی، محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر توسعه فناوری سینمایی، غلامرضا نجاتی مدیر مرکز حراست سازمان سینمایی، مهسا اصانلو رییس گروه آموزش، کارشناسان واحد آموزش و جمعی از مدیران آموزشگاه های آزاد سینمایی روز گذشته (29مردادماه) در محل سالن همایش های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و پیرامون ساماندهی و استانداردسازی فعالیت آموزشگاه ها بحت و تبادل نظر انجام شد.

در ابتدای جلسه، جعفر انصاری فر، گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه آموزشگاه های سینمایی ارائه و به تشریح برنامه های آتی آن دفتر در خصوص پیشبرد اهداف سازمان سینمایی در حوزه آموزش سینمایی پرداخت.

 در ادامه غلامرضا نجاتی مدیر حراست سازمان سینمایی، مواردی را جهت جلوگیری از بروز مشکلات اداری و انظباطی برای آموزشگاه ها و هنرجویان مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مسئولان آموزشگاه های آزاد سینمایی استان تهران با مدیران سازمان سینمایی

نشست مسئولان آموزشگاه های آزاد سینمایی استان تهران با مدیران سازمان سینمایی