مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 16:422022-08-21ورزشي

هدف جدید نامزد درخطر حذف؛ تعویق انتخابات فوتبال!


چیزی به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نمانده است و از قرار معلوم احکام قضایی و اثبات مجرمیت یکی از کاندیداها، تاکتیک باند مرتبط با او را تغییر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ با هشدارهای پیاپی نهادهای نظارتی مبنی بر مفتوح بودن پرونده های تخلف یکی از کاندیداهای فوتبال، و تاکید اساسنامه فدراسیون بر ممنوع بودن حضور متهمان و مجرمان قضایی در مجمع، حالا به نظر می رسد قواعد بازی این شخص و رسانه های وابسته به او تغییر کرده است.

حالا برخی رسانه ها در گفت وگو با کارشناسان حقوقی؛ از زبان آنها زمزمه تعویق رای گیری و برگزاری انتخابات را سر زبان ها انداخته اند.

دلیل و بهانه این اقدام، غیر رقابتی بودن این دوره اعلام شده است! گویا اطرافیان کاندیدای مذکور حضور وی را گرمابخش انتخابات قلمداد کردند و حالا که وی در آستانه حذف شدن از میان کاندیداها قرار گرفته است، ناگهان و به یکباره انتخابات از حالت رقابت خارج می شود! جالب اینکه مجمع فدراسیون فوتبال تا هشتم شهریور یعنی روز برگزاری انتخابات، جلسه ای ندارد و نمی تواند اقدامی در خصوص تعویق انتخابات و بلاتکلیف گذاشتن فدراسیون انجام دهد.

حتی صورتجلسه و ترتیب اتفاقات مجمع و رویدادهای مربوط به انتخابات، برای اعضای مجمع ارسال شده و آنها باید در جلسه ای که دستورالعملش به آنها ابلاغ شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف جدید نامزد درخطر حذف؛ تعویق انتخابات فوتبال!

هدف جدید نامزد درخطر حذف؛ تعویق انتخابات فوتبال!