مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 17:122022-08-21ورزشي

مصوبه سفر ریاست جمهوری در مسیر تحقق/ آغاز کیفی سازی پروژه های ورزشی پلدختر


درسفر رییس جمهور به لرستان 10 میلیارد تومان به ورزش پل دختراختصاص داده شده که از این مبلغ هفت میلیارد تومان برای پروژه زمین چمن مصنوعی پیش بینی شده و این اعتبار بعد از شرایط ایجادشده در اختیار پیمان کار قرار می گیرد.

- خبرگزاری فارس لرستان- هما کریمیان، کیفی سازی و تکمیل پروژه ها به ویژه بازسازی زمین چمن فوتبال ورزشگاه پل دختر با نظارت مستمر،به صورت اصولی و با کار کارشناسی همراه باشد.

کیفی سازی و تکمیل پروژه های ورزشی پلدختر مربی تیم فوتبال پرسپولیس پل دخترگفت: با توجه به شروع مسابقات لیگ برتر استان لرستان که در اواخر شهریورماه سال جاری توسط هیات فوتبال استان ابلاغ شده ، انتظار جوانان ورزش کار و فوتبالیست پل دختر این است که مجموعه ورزشی شهید سرمالیان این شهر تا آن زمان برای میزبانی تجهیز و آماده شود.

حسین سرمالیان به فارس گفت: با توجه به گرمای طاقت فرسا در پل دختر، جهت بازی فوتبالیست ها در شب ضرورت دارد زمین چمن به نورافکن ها تجهیز شود.

وی افزود: رخت کن در حال ساخت مجموعه ورزشی پل دختر استاندارد نیست و مشکلات ساختاری فیزیکی دارد که انتظار می رود دفتر فنی استان این مشکلات را حل کند و صرف احداث یک اتاق خالی نباشد و کمدهای دیواری جهت لباس های بازی کنان درآن تعبیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه سفر ریاست جمهوری در مسیر تحقق/ آغاز کیفی سازی پروژه های ورزشی پلدختر

مصوبه سفر ریاست جمهوری در مسیر تحقق/ آغاز کیفی سازی پروژه های ورزشی پلدختر