مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 17:222022-08-21اقتصادي

ماموریت کوثر ؛ مشارکت علمی و توسعه مزیت ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، زینب مهربخش مدیرعامل این شرکت امروز شنبه 29 مردادماه 1401 در آستانه هفته دولت با جمعی از اصحاب رسانه دیدار و گفتگو کرد.

در این گفتگو دکتر مهربخش با مروری بر تاریخچه شرکت مکانیزاسیون کوثر اظهار داشت: شرکت در سال 1390 با هدف ارائه خدمات فنی مهندسی، ساخت، انتقال تکنولوژی و تأمین بخشی از نیاز های زنجیره های ارزش هلدینگ کشاورزی و سازمان اقتصادی کوثر با تغییر نام از اسپید به توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر فعالیت خود را آغاز نمود.

وی در ادامه افزود: حوزه مکانیزاسیون کشاورزی به دلیل نقش ویژه و تکمیلی، عامل اصلی بهره وری، تداوم رشد تولیدات کشاورزی، کاهش هزینه های تولید و به تبع آن دستیابی به اهدافی نظیر رشد اقتصادی، افزایش سطح درآمد سرانه، کمک به رفاه جامعه و .

می باشد.

انحراف از ایده و مأموریت تأسیس، عامل اصلی زیان دهی شرکت زینب مهر بخش با تاکید بر توجیه پذیری اقتصادی توسعه مکانیزاسیون در هر کشوری افزود: سازمان اقتصادی کوثر بر اساس این تفکر اقدام به تأسیس شرکت مکانیزاسیون کرد؛ اما از آنجا که شرکت طی دوران ده ساله اخیر به فعالیت های غیر همگن نظیر سرپرستی کارخانه آرد و نشاسته یاسوج، کشت کلزا، قطعات خودرو، کاشت زع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت کوثر ؛ مشارکت علمی و توسعه مزیت ها

ماموریت کوثر ؛ مشارکت علمی و توسعه مزیت ها