مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 17:472022-08-21سياسي

هاجری: موقوفه نصیرالملک مانع عمران، آبادانی و توسعه شهرک سعدی است


سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به مشکلات مردم در شهرک سعدی شیراز گفت: سالهاست موقوفه نصیرالملک مانع عمران، ابادانی و توسعه شهرک سعدی شیراز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا هاجری امروز در نطق پیش از دستور خود با اشاره به مشکلات مردم در شهرک سعدی شیراز گفت: امروز پس از نیم قرن تحمل درد و رنج اهالی شهرک سعدی از عملکرد مدعیان موقوفه نصیر الملک شیراز، قصد دارم رنجنامه مردم را فریاد بزنم تا شاید فریادرسی بشنود و برای خدا به ظلم و ستم موجود بر اهالی شهرک سعدی رحم آورده، به آن پایان دهد.

  وی اظهار داشت: بیش از 700 سال قبل که شیخ اجل سعدی شیرازی در خانقاه خود در این محله زندگی می کرد، در اطراف آن، اهالی بومی ساکن بوده، با احیای زمین های موات، امرار معاش می کردند، اما امروز به نام وقف و به نام امام حسین (ع) مظلوم، موقوفه نصیر الملک کل سکونتگاهها و مالکیت زمین های احیا شده اهالی را پس از صدها سال انکار نموده، مدعی شده شهرک سعدی با 156 شهید، هزاران ایثارگر و جانباز دوران دفاع مقدس و 14 شهید و 50 جانباز قبل از انقلاب 57 متعلق به موقوفه است! وی افزود: موقوفات شهرک سعدی نه تعیین حدود شده و نه حدود و ثغوری را قبول دارد و نه حق و حقوقی را رعایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاجری: موقوفه نصیرالملک مانع عمران، آبادانی و توسعه شهرک سعدی است

هاجری: موقوفه نصیرالملک مانع عمران، آبادانی و توسعه شهرک سعدی است