مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 18:172022-08-21اقتصادي

موج هفتم کرونا در خراسان جنوبی در شیب نزولی قرار گرفت


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی از کاهش 46 درصدی مبتلایان کرونا در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه استان در شیب نزولی موج هفتم قرار گرفته است.

- غلامرضا شریف زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: در 24 ساعت گذشته 79 تست سریع و مولکولی در استان انجام شده که منجر به شناسایی 29 بیمار جدید شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد 14 مورد مربوط به بیرجند، یک مورد خوسف، سه مورد درمیان، یک مورد سرایان، سه مورد سربیشه، یک مورد طبس، پنج مورد فردوس، یک مورد قاین و در شهرستان های نهبندان، زیرکوه و بشرویه مورد جدیدی وجود نداشته است.

مورد فوتی در استان طی 24 ساعت گذشته بر اثر کرونا وجود نداشته دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر 46 بیمار تنفسی در بیمارستان های سطح استان بستری هستند، یادآور شد: از این تعداد 35 بیمار کرونا مثبت بوده که 11 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری و متاسفانه حال عمومی دو نفر نامساعد است.

شریف زاده افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در استان نداشته ایم و مجموع فوتی های ناشی از این بیماری در استان در عدد یک هزار و 477 نفر ثابت باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج هفتم کرونا در خراسان جنوبی در شیب نزولی قرار گرفت

موج هفتم کرونا در خراسان جنوبی در شیب نزولی قرار گرفت