مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 19:522022-08-21اقتصادي

کلیات لایحه اجازه مشارکت ایران در افزایش سهام سرمایه بانک توسعه اسلامی تصویب شد


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه اجازه مشارکت ایران در افزایش سهام سرمایه بانک توسعه اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت: یکی از دستورکارهای امروز کمیسیون اقتصادی ادامه بررسی طرح اصلاح بند (ب) ماده (39) قانون مالیات بر ارزش افزوده در خصوص تغییر سهم توزیع منابع شهرداری ها و دهیاری ها در که اکنون در حال بررسی است، اتفاق افتاده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: با وجود اینکه مهم ترین وظیفه ای که در سال 51 برای بانک مرکزی در نظر گرفته شد، حفظ ارزش پول ملی بود، اما متاسفانه طی این 50 سال این موضوع حدود 3320 مرتبه تنزل پیدا کرده و بانک مرکزی نتوانسته اصلی ترین هدف خود را محقق کند و آن غافل مانده است.

وی با بیان اینکه شور اول طرح مربوط به اصلاح قانون بانک مرکزی در اردیبهشت سال گذشته تصویب شد، ادامه داد: امیدواریم با اصلاح این قانون بخشی از نگرانی و دغدغه مردم درباره تورم رفع شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: بخشی از تورم به دلیل عملکرد غلط نظام بانکداری و خلق اعتبار بانک ها به ویژه بانک های خصوصی است که بانک مرکزی در قانون فعلی امکان نظارت و برخورد با متخلفان را ندارد، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات لایحه اجازه مشارکت ایران در افزایش سهام سرمایه بانک توسعه اسلامی تصویب شد

کلیات لایحه اجازه مشارکت ایران در افزایش سهام سرمایه بانک توسعه اسلامی تصویب شد