مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 20:522022-08-21اقتصادي

38 درصد روستاییان خراسان شمالی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی قرار گرفتند


مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: 70 هزار نفر معادل 38 درصد از جمعیت مشمول در مناطق روستایی و عشایری استان تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی محمدرضا غلامزاده، مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی اظهارکرد: طبق برآورد آماری 180 هزار نفر از جمعیت روستایی، عشایری و شهرهای زیر 20 هزار نفر این استان که سن آنان بین 18 تا 50 سال است، مشمول بیمه اجتماعی می شوند.

وی با بیان اینکه بیش از یک سوم این جمعیت زیر پوشش بیمه اجتماعی قرار دارند، گفت: از جامعه هدف که هیچگونه بیمه پایه ای ندارند، تقاضا می شود تا نسبت به این مهم اقدام کنند و از مزایای صندوق بهره مند شوند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی افزود: مستمری پیری، مستمری بازنشستگان، مستمری از کارافتادگی کلی و نقل و انتقال سوابق بیمه ای از مزایای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی است.

 وی ادامه داد: تمامی زنان و مردان متاهل و مجرد ساکن در روستا و مناطق عشایری، کشاورزان، زنبورداران، قالی بافان و هنرمندان صنایع دستی غیر ساکن در روستا، شاغلان فصلی و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر مشمول عضویت در صندوق هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 درصد روستاییان خراسان شمالی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی قرار گرفتند

38 درصد روستاییان خراسان شمالی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی قرار گرفتند