مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 20:572022-08-21اقتصادي

فعالیت سه شنبه بازار اسفراین از هفته جاری آغاز می شود


معاون خدمات شهری شهرداری اسفراین از تغییر زمان روز بازار در شهر اسفراین خبر داد و گفت : زمان برگزاری پنجشنبه بازار از هفته جاری به سه شنبه بازار تغییر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز قاسم نیک گفتار، معاون خدمات شهری شهرداری اسفراین در گفت وگو با رسانه ها با اعلام آغاز فعالیت سه شنبه بازار اسفراین از هفته جاری اظهارکرد: به دلیل هم زمانی برگزاری زمان روز بازار اسفراین با شهرهای هم جوار برگزاری روز بازار اسفراین از پنجشنبه به سه شنبه بازار تغییر یافت.

وی با بیان اینکه این تغییر زمان در راستای رونق روز بازار اسفراین و امکان بهره مندی هر چه بیشتر همه دست فروشان و شهروندان از فرصت فعالیت در بازار روز انجام شده است، گفت: سه شنبه بازار اسفراین از سه شنبه اول شهریور ماه مورخ  1/ 6 /1401 در خیابان صنایع واقع در محله محرم آباد برگزار می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اسفراین افزود: همه فعالیت دست فروشان و دروه گردها و وانت بارهای سیار سطح شهر در این روز به سه شنبه بازار منتقل می شود.

نیک گفتار ادامه داد: برای محوطه سازی سه شنبه بازار بیش از 400 کامیون نخاله برداری و تعداد 100کامیون شن ریزی انجام و امکانات آب شرب، پارکینگ موتورسیکلت و سرویس بهداشتی ایجاده شده و پارکینگ های مجاور محل برای استفاده شهروندان در حال فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سه شنبه بازار اسفراین از هفته جاری آغاز می شود

فعالیت سه شنبه بازار اسفراین از هفته جاری آغاز می شود