مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 21:022022-08-21اقتصادي

شاخص های اعتباری بودجه شهرستان بابل نیاز به بازنگری جدی دارد


فرماندار بابل با اشاره به اینکه شاخص های اعتباری بودجه شهرستان نیاز به بازنگری جدی دارد، گفت؛ مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به تحقق اعتبارات فراشهرستانی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، قاسم عزیززاده گرجی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: 183 میلیارد تومان اعتبار شهرستان در بودجه امسال است.

وی با اشاره به اینکه تعیین اعتبار بودجه سالانه براساس شاخص های که مشخص شده است انجام می شود، افزود : مهمترین اقدام در شهرستان بازنگری جدی در تغییر شاخص ها است که باید پیگیری ویژه شود.

عزیززاده گرجی اظهار کرد: در جمع کل اعتبارات 47/5 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم و 13/98 درصد اعتبارات نسبت به استان به بابل تعلق گرفت.

فرماندار بابل با بیان اینکه ادارات شهرستان اهتمام جدی  در جذب اعتبارات تعمیر، تجهیز و هزینه های جاری را از دستگاه های متناظر استانی داشته باشند، افزود: از شاخص های ارزیابی مدیران شهرستان، میزان پیگیری ها و جذب اعتبارات شهرستانی، فراشهرستانی و ملی است، گزارش اقدامات انجام شده را گزارش دهند.

انتهای پیام/3141/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های اعتباری بودجه شهرستان بابل نیاز به بازنگری جدی دارد

شاخص های اعتباری بودجه شهرستان بابل نیاز به بازنگری جدی دارد