مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 22:172022-08-21سياسي

افرادی که چاه خود را داوطلبانه در اختیار آبفا قرار دهند حمایت می شوند


از کسانی که چاه های خود را برای جبران کمبود آب شرب مردم شهر همدان، داوطلبانه در اختیار شرکت آبفا استان قرار می دهند، حمایت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه شورای آب استان که با حضور پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور، الماس وندی معاون وزیر نیرو و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: پروژه انتقال آب به همدان، از سال 83 با سفر رهبر معظم انقلاب به همدان تصویب و قرار شده تا سال 1390 به بهره برداری برسد؛ این در حالی است که در سال 1400 با آغاز به کار دولت سیزدهم، این پروژه 40درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به فکر تامین آب پایدار برای همدان است گفت: با پیگیری های انجام شده و به دستور رییس جمهور، اعتبار ویژه ای برای این کار اختصاص یافته است.

  استاندار همدان افزود: طی چندماه اخیر، وزارت نیرو، در راس آن وزیر نیرو، معاونین و همچنین آب منطقه ای و شرکت آبفا، اقدامات و فعالیت های خوب و موثری در راستای پیشبرد پروژه آبرسانی به شهر همدان داشته اند که قابل تقدیر و تشکر است.

وی گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه آبرسانی به شهر همدان، طی چهار ماه اخیر در دولت سیزدهم، بیش از 17 سال در دولت های قبل بوده است و تقریبا در مراحل پایانی کار قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که چاه خود را داوطلبانه در اختیار آبفا قرار دهند حمایت می شوند

افرادی که چاه خود را داوطلبانه در اختیار آبفا قرار دهند حمایت می شوند