مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 07:522022-08-22اقتصادي

بهره برداری از 2 هزار و 3 طرح اشتغال زایی و عمرانی کمیته امداد خراسان شمالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: 2 هزار و 3 طرح طرح تولیدی، خدماتی و عمرانی به مناسبت هفته دولت در کمیته امداد استان بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه مجموع طرح های مذکور در بخش های مسکن و اشتغال به بهره برداری می رسد، گفت: 97 واحد مسکونی روستایی و شهری ویژه محرومان است که در این ایام به مددجویان واگذار می شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: از مجموع واحدهای مذکور 25 واحد شهری و 72 واحد روستایی است.

وی همچنین از افتتاح یک هزار و 906 طرح نیز در بخش اقتصادی برای کمک به اشتغال مددجویان در زمینه های خدماتی، صنایع دستی، دامپروری،کشاورزی و.

خبرداد.

الهی راد کل اعتبار و تسهیلات هزینه شده برای طرح های اشتغال زایی هفته دولت را حدود 100 میلیارد تومان برآورد کرد و ادامه داد: بیش از 72 میلیارد تومان این اعتبار از محل منابع بانکی و 48 میلیارد تومان از محل منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و هم افزایی و باقی مانده نیز از محل تبصره 18 تامین شده است.

وی همچنین از اهدای 100 سری جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد به مناسبت هفته دولت با سرانه 30 میلیون تومان خبر داد و افزود: توزیع دو هزار و 275 سری لوازم ضروری زندگی به ارزش 6 میلیارد و 456 میلیون ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 2 هزار و 3 طرح اشتغال زایی و عمرانی کمیته امداد خراسان شمالی

بهره برداری از 2 هزار و 3 طرح اشتغال زایی و عمرانی کمیته امداد خراسان شمالی