مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 09:072022-08-22سياسي

قالیباف: راه قوی شدن ایران، فقط و فقط در دستان آموزش و پرورش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در سومین روز اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بر این باور هستم که راه تحول و قوی شدن ایران، فقط و فقط در دستان فعالان آموزش و پرورش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در سومین روز اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: امروز فرصت مناسبی برای خدا قوت گفتن به یکایک فعالان آموزش و پرورش است که با جمعی از نمایندگان مجلس در این جمع گرم و صمیمی هستیم.

وی با اشاره به اینکه جمع آموزش و پرورش جمعی فرهیخته است، عنوان کرد: با همه وجود ایمان دارم و بر این باور هستم که راه تحول و قوی شدن ایران، فقط و فقط در دستان فعالان آموزش و پرورش است و هرگز اینگونه نیست که این حرف را صرفاً در جمع شما بگویم یا درباره آن تعارف کنم.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنا بر باوری که به اهمیت آموزش و پرورش دارم، در هر موقعیتی بوده ام و هرجا توفیق خدمت داشته ام کما آنکه نسبتی با آموزش و پرورش نیز نداشته است، یکی از اولین اقداماتم این بود که به سرعت رابطه خود را با این حوزه برقرار کنم؛ چراکه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: راه قوی شدن ایران، فقط و فقط در دستان آموزش و پرورش است

قالیباف: راه قوی شدن ایران، فقط و فقط در دستان آموزش و پرورش است