مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 09:272022-08-22سياسي

آب شرب شهرکرد به حالت پایدار رسیده است


کدورت آب چشمه کوهرنگ به زیر 20 NTU رسیده است و در تلاش هستیم مقدار بیش تری آب از چشمه وارد مدار آبرسانی شهرکرد شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، غلامعلی حیدری شامگاه 30 مردادماه در برنامه زنده تلویزیونی شب های بام ایران در خصوص مشکلات به وجود آمده در تامین آب شرب شهرکرد، اظهار کرد: چشمه کوهرنگ منبع تامین آب شرب تعدادی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری محسوب می شود که در بارندگی های اخیر، آب این چشمه دچار کدورت شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در سال های گذشته نیز به علت بارندگی آب چشمه کوهرنگ نیز دچار کدورت می شد، اما در بارندگی های اخیر کدورت این چشمه به بالای 4000 NTU رسید که طبق گفته کارشناسان این میزان از کدورت بی سابقه بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انتقال مستقیم آب از چشمه کوهرنگ برای آب شرب مردم دارای یکسری مشکلات است، عنوان کرد: باید یک تصفیه خانه پیشرفته در مسیر انتقال آب این چشمه پیش بینی می شد، همچنین نیازمند خطوط پدافندی جایگزین تامین آب شرب در صورت بروز مشکل برای این چشمه بودیم.

حیدری ادامه داد: مخازن آب شرب در شهرکرد ظرفیت بالایی نداشتند تا در صورت بروز مشکل برای منبع تامین آب شرب، بتوانند تا چند روز آب شرب شهروندان را تامین کنند، این مسائل در کنار یکدیگر موجب شد تا شاهد بروز بحران در تامین آب شرب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب شهرکرد به حالت پایدار رسیده است

آب شرب شهرکرد به حالت پایدار رسیده است