مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-22ورزشي

میزبان مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزنامه الرایه قطر مدعی شد شهر دوحه یکی از کاندیداهای جدی میزبانی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره است؛ - یک روزنامه قطری مدعی شد این کشور گزینه اصلی میزبانی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزنامه الرایه قطر مدعی شد شهر دوحه یکی از کاندیداهای جدی میزبانی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره است؛ جایی که تیم های الدحیل و الریان قطر، الهلال و الفیصلی عربستان، نسف قارشی ازبکستان، فولاد خوزستان ایران و شباب الاهلی امارات حضور دارند.

مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان 2022 آسیا به میزبانی عربستان برگزار شد و قطر امیدوار است بعد از برگزاری جام جهانی، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در فوریه 2023 میزبانی کند.

از سوی دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان منتظر دریافت مدارک و پرونده چهار کشور متقاضی برای میزبانی مسابقات جام ملت های 2023 آسیا است.

طبق اعلام الرایه، کشورهای قطر، استرالیا، کره جنوبی و اندونزی بعد از انصراف چین برای میزبانی جام ملت های آسیا درخواست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبان مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد؟

میزبان مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد؟