مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-22سياسي

راه اندازی کارخانه نوآوری در مازندران


رییس پارک علم و فناوری مازندران با بیان اینکه به دنبال کارخانه نوآوری هستیم، گفت: طی برنامه چهار ساله دو کارخانه نوآوری در شهرستان های ساری و آمل پیش بینی کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، قربانعلی نعمت زاده رییس پارک علم و فناوری مازندران به مناسبت هفته دولت مبحث قرارگاه حمایت از دانش بنیان ها، اظهار کرد: سالی که مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری است دقیقا جایگاه، اعتبار و ارزش کار شرکت های دانش بنیان را دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه اساسا دانشگاه ها بر پایه سه رکن علم، پژوهش و فناوری استوار است، افزود: اگر علم نتواند به پژوهش و پژوهش به فناوری تبدیل شود در واقع علم ابتر و ناقص است پس وظیفه کلیدی و اساسی ما این است که دانشگاه ها را به این سمت سوق دهیم.

رییس پارک علم و فناوری مازندران بیان کرد: در پارک علم و فناوری باید کارها باید به فناوری ختم شود که در این صورت می توان انتظارداشت که مفهوم تولید یا اقتصاد دانش بنیان جایگاه حقیقی خود را پیدا کرده است.

نعمت زاده اضافه کرد: وقتی صحبت از اقتصاد می کنیم اقتصاد بر دو اصل تجربه محور و دانش محور است که اگر درنظر بگیریم به نظر می رسد ما در یک زمان گذار از مرحله اقتصاد تجربه محور بر اقتصاد دانش محور باشیم که بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارخانه نوآوری در مازندران

راه اندازی کارخانه نوآوری در مازندران