مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 10:122022-08-22اقتصادي

احیای 48 واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مدرس خیابانی در جلسه بررسی پروژه های اشتغال زا سیستان و بلوچستان به مناسبت یک سالگی دولت مردم، اظهارداشت: تاکنون 16 هزار و 806 نفر در طرح نهضت ملی مسکن این استان اشتغال پیدا کردند که در صورت اجرای مداوم این طرح هیچ فرد متخصصی که مهارت های فنی را کسب کرده بیکار نخواهد ماند.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان اولویت نخست دولت سیزدهم در این استان رونق صنعت و ایجاد اشتغال را به همراه داشته است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: بانک ها و فرمانداران از دیدگاه من یک هدف بیشتر ندارند و آن این است که هدف و تمرکزشان معطوف به ایجاد اشتغال باشد لذا باید از تمام ظرفیت خود در این حوزه بهره بگیرند.

وی تصریح کرد: هر یک از مهارت آموزان فنی حرفه ای که قصد ایجاد اشتغال دارند می توانند تا 100 میلیون تومان وام کم بهره با معرفی به بانک های عامل دریافت کنند.

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف ما در استان ساخت مدارس شبانه روزی و هنرستان کار و دانش است چرا که  بخش عمده ای از فارغ التحصیلان دانشگاهی استان رشته های غیر مهارتی هستند که بازار کاری ندارد.

وی بیان کرد: صید حدود 260 هزار تن محصولات شیلاتی از سواحل جنوبی استان و تولید بیش از 1000 تن میگوپرورشی در مزارع استان، احیا و بازگشت به مدار تولید 48 وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 48 واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان

احیای 48 واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان