مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-22اقتصادي

رشد صنعت شیرین بیان با ارائه نیاز های فناورانه شتاب می گیرد


پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: شرکت توسعه صنعت شیرین بیان توانسته با ارائه نیازهای فناورانه بین صنایع و پژوهشگران، مشکلات این صنعت را مرتفع کند.

-  سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه امروز در گفت گو با خبرنگار فارس از کرمانشاه، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با همکاری شرکت شهرک های صنعتی و شرکت توسعه صنعت شریف اقدام به برگزاری اولین رویداد کشوری ارائه نیازهای فناوره در صنعت شیرین بیان کرده است.

وی ادامه داد: در این رویداد استان کرمانشاه به عنوان یکی از ظرفیت های مهم در صنعت شیرین بیان و وجود صادرات بیش از 60 میلیون دلار و 6 هزار و 300 تُن به عنوان دومین صادر کننده بعد از صادرات زعفران می تواند مطرح باشد رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با بیان اینکه رشد صنعت شیرین بیان با ارائه نیاز های فناورانه شتاب می گیرد، گفت: بر همین اساس شرکت توسعه صنعت شیرین بیان توانسته با ارائه این نیازهای فناورانه بین صنایع و پژوهشگران مشکلات این صنعت را مرتفع کند.

وی در پایان با اظهار امیدواری، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک با برگزاری رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه بتوانیم گام کوچکی در راستای حل مشکل صنایع استان و توسعه این صنایع برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد صنعت شیرین بیان با ارائه نیاز های فناورانه شتاب می گیرد

رشد صنعت شیرین بیان با ارائه نیاز های فناورانه شتاب می گیرد