مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 11:122022-08-22سياسي

کمیته صیانت از املاک و اموال غیر منقول در منطقه 2 تشکیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر ساماندهی و صیانت از املاک و اموال غیر منقول گفت: - شهردار منطقه 2 گفت: کمیته صیانت از املاک و اموال غیر منقول شهرداری در راستای ساماندهی و صیانت از حقوق شهر و شهروندان تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر ساماندهی و صیانت از املاک و اموال غیر منقول گفت: درهمین راستا مدیریت شهری منطقه اقدامات ویژه ای را در دستور کار قرار داده است تا ضمن ساماندهی اطلاعات املاک، از حقوق شهر و شهروندان صیانت کند.

وی افزود: بدین منظور کمیته صیانت تشکیل شد که اعضای آن متشکل ازحراست، بازرسی، اداره املاک و مستغلات، حقوقی و معاونت های معماری و شهرسازی و همچنین مالی و اقتصاد شهری است.

شهردار منطقه در ادامه به تشکیل بانک اطلاعات املاک اشاره کرد و گفت: شناسایی و تثبیت و توسعه املاک از دیگر برنامه های پیش بینی شده در صیانت از املاک است که با این اقدام اطلاعات املاک شفاف و قابل رصد و پیگیری می شود.

وی همچنین تعیین تکلیف املاک اجاره ای و در تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی را از دیگر وظایف کمیته صیانت املاک و اموال غیر منقول برشمرد و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته صیانت از املاک و اموال غیر منقول در منطقه 2 تشکیل شد

کمیته صیانت از املاک و اموال غیر منقول در منطقه 2 تشکیل شد