مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 13:322022-08-22حوادث

انفجار پاور بانک خانه ای را به آتش کشید


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: به دنبال وقوع آتش سوزی یک خانه در شیراز،کارشناسان سازمان آتش نشانی علت وقوع حادثه را انفجار پاور بانک در حال شارژ هنگام نبودن ساکنان در منزل اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، محمدهادی قانع در این باره به خبرنگاران گفت: این حادثه ساعت 22 و 32 دقیقه شب گذشته 30 مرداد ماه به مرکز 125 اعلام و بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه 8 با تجهیزات مورد نیاز، به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: براساس اعلام کارشناسان آتش نشانی اعزامی به محل، این حادثه در زمانی که ساکنان در منزل نبودند و به دلیل بروز انفجار در پاور بانک در حال شارژ، رخ داده و منجر به آتش سوزی شده بود.

قانع اضافه کرد: با توجه به واقع شدن محل حادثه در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی سه طبقه، هنگام حضور آتش نشانان،آتش در حال گسترش و دود زیادی فضای ساختمان را در بر گرفته بود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار داشت: آتش نشانان با حضور در محل بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان و ایمن سازی کامل، به دلیل نبودن ساکنین از طریق پنجره وارد منزل مسکونی شدند و با به کارگیری لوله های آبدهی عملیات مهار زبانه های سرکش آتش را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار پاور بانک خانه ای را به آتش کشید

انفجار پاور بانک خانه ای را به آتش کشید