مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 13:522022-08-22اقتصادي

یوزپلنگ ایرانی سیگاری شد!


یوزپلنگ ایرانی یکی از نمادهای نشان دهنده حیات است که تلاش زیادی برای تداوم نسل آن انجام شده است، حال این نماد ملی قرار است به نماد کالایی سرطان زا و کشنده تبدیل شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، یوزپلنگ ایرانی یکی از نمادهای نشان دهنده حیات است که تلاش زیادی برای تداوم نسل آن انجام شده است، حال این نماد ملی قرار است به نماد کالایی سرطان زا و کشنده تبدیل شود؛ سیگار با نماد یوزپلنگ ایرانی.

اخیراً مدیرعامل شرکت دخانیات ایران خبر از ورود سیگار نانوسیلور بهمن، با نشان یوزپلنگ ایرانی را داده که تا کمتر از یک ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

آیا ورود یک کالای مرگ آفرین و سرطان زای مطلق به بازار، جای افتخار دارد که از نشان یوز ایرانی برای آن استفاده می کنند؛ درحالی که سیگار با هر نشان و هر نوعی مضر و مرگ آفرین است و این مسئله بر هیچ کس پوشیده نیست! استفاده از نشان یوزپلنگ ایرانی یک تبلیغ دخانی محسوب شده و خلاف قوانین ملی و بین المللی ازجمله ماده 11 کنوانسیون معاهده بین المللی دخانیات (FCTC) مصوب سال 1384 در جلسه کنفرانس اعضا است؛ که طبق آن باید بسته بندی ساده با اعمال 30 درصد سطح هر طرف پاکت را طرح ها یا پیام های سلامتی و زیان های دخانیات بپوشاند، همچنین طبق ماده 3 قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات هر نوع تبلیغ، حمایت، تشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوزپلنگ ایرانی سیگاری شد!

یوزپلنگ ایرانی سیگاری شد!