مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 14:172022-08-22سياسي

آخرین وضعیت فیلتر تلگرام و توییتر در کشور


دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص آخرین وضعیت فیلترینگ تلگرام و توییتر توضیحاتی را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، ابوالحسن فیروزآبادی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت فیلترینگ پیام رسان تلگرام اظهار داشت: محدودسازی و فیلتر یک درمان مقطعی و مسکن است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: تلگرام از برخی خواسته های جمهوری اسلامی سرپیچی کرده و در مواردی نقش اپوزوسیون حاضر می شد.

وی با بیان اینکه رفع فیلتر تلگرام فعلا در دستور کار فضای مجازی نیست، عنوان کرد: کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه که متشکل از هفت دستگاه است، اگر نیاز باشد باید موضوع رفع فیلتر تلگرام در این جلسه مطرح شود و کارگروه تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

فیروزآبادی با اینکه در شبکه ملی اطلاعات موفقیت ها و ناکامی هایی داشته ایم، گفت: تاکنون در حوزه پیام رسان های داخلی ناموفق بوده ایم.

وی با اشاره به موفقیت های تشکیل شبکه ملی اطلاعات گفت: در حوزه های بانکی، خدماتی و فروش کالا مبتنی بر آخرین تکنولوژی ها پیشرفت داشته و موفق بوده ایم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: در حال حاضر بیش از 9 میلیون و 400 هزار حساب کاربری فعال در اینستاگرام کسب و کار فعال دارند اما از این ظرفیت فقط برای اطلاع رسانی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت فیلتر تلگرام و توییتر در کشور

آخرین وضعیت فیلتر تلگرام و توییتر در کشور