مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-22اقتصادي

بزرگترین کارخانه قند و شکر کشور در آستانه بهره برداری در شهرستان اهر


بزرگترین کارخانه تصفیه شکر و تولید قند کشور با ظرفیت روزانه 500 تن در تصفیه شکر و 200تن تولید قند مهرماه سالجاری در شهرستان اهر به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، ابوالفضل نصیری مدیر عامل شرکت قند شیرین قانع ظهر امروز  در حاشیه بازدید خبرنگاران بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی از واحد تولیدی قند قانع واقع در شهرک صنعتی اهر، اظهار داشت: مراحل اجرایی این واحد صنعتی با سرمایه گذاری 5000 میلیارد ریالی بصورت آورده شخصی و پیشرفت 99 درصدی در حال اتمام است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این واحد صنعتی زمینه اشتغال 400 نفر به صورت مستقیم فراهم خواهد شد گفت: ظرفیت این واحد صنعتی، تولید افزون بر 150 هزار تن شکر تصفیه شده و 60 هزار تن قند شکسته در سال است.

مدیرعامل بزرگترین کارخانه تصفیه شکر بخش خصوصی و بزرگترین کارخانه قند کشور واقع در اهر با بیان اینکه این کارخانه واحد دوم شرکت خصوصی تولید قند قانع بوده و واحد نخست با اشتغال 130 نفر جزء دو کارخانه بزرگ استان محسوب می شود گفت: کارخانه تولید قند قانع که هم اکنون در ناحیه صنعتی 27 خرداد جاده مشکین شهر فعال است اولین مجوز آن تولید 10 تن قند در روز با اشتغالزایی 8 نفر بود که امروز به برکت تلاش همکاران در این واحد تولیدی و حمایت مسئولان هم اکنون بیش از 130 نفر با تولید روزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کارخانه قند و شکر کشور در آستانه بهره برداری در شهرستان اهر

بزرگترین کارخانه قند و شکر کشور در آستانه بهره برداری در شهرستان اهر