مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-22اجتماعي

200 مدرسه با یک دانش آموز داریم


در حال حاضر 200 مدرسه با یک دانش آموز در کشور فعالیت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حمیدرضا خانمحمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش و رییس قرارگاه عدالت تربیتی در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار کرد: وقتی از عدالت تربیتی سخن می گوییم، مقصود عدالت همه جانبه است؛ آنچه مشهود است اینکه در حوزه عدالت، رشد خیلی خوبی داشته ایم.

وی با بیان اینکه نرخ پوشش ابتدایی 98.

5 درصد است اما در حوزه کیفیت دچار چالش هستیم، گفت: نصیب برابر آموزشی در دوره ابتدایی تعریف شده است و 200 مدرسه داریم که با یک دانش آموز می چرخد.

  خانمحمدی با اشاره به اینکه این قرارگاه قرار است در حوزه عدالت ذره بینی روی تمام نهادهای درونی و بیرونی باشد، افزود: قرارگاه در درون دستگاه تعلیم و تربیت در تلاش برای بهره برداری از همه ظرفیت ای موجود و در بیرون در صدد هم افزایی با دیگر دستگاه های اجرایی است.

  وی ادامه داد: در 5 استان مشکل کمبود نیروی انسانی داریم  و بعد از برنامه های رسمی اجلاس، با مدیران گفت وگو کردیم تا ناظر به حل مسأله مشکل را به وضعیت بهتر برسانیم.

  رییس قرارگاه عدالت تربیتی با بیان اینکه قرارگاه های منطقه ای را شکل می دهیم، اظهار کرد: با نرخ بالای مهاجرت به خاطر تغییر اقلیم مواجهیم که به اطراف شهرها مهاجرت می کنند؛ در این راستا وزارت کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 مدرسه با یک دانش آموز داریم

200 مدرسه با یک دانش آموز داریم