مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-22بين الملل

دوراهی پیچیده اسراییل در مرزبندی دریایی با لبنان


در شرایطی که رژیم صهیونیستی تلاش دارد از طریق بازی با زمان حل پرونده مناقشه مرزی با لبنان را به تعویق بیاندازد، اما مواضع و تهدیدات حزب الله موجب شده اسراییل در میان یک دوراهی پیچیده قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، اخیرا مقامات مختلف حزب الله از جمله شخص سید حسن نصرالله دبیر کل این جنبش هشدار دادند که ممکن است رژیم صهیونیستی به دنبال بازی با زمان بوده و تلاش کند حل و فص پرونده مناقشه مرزی میان لبنان و فلسطین اشغالی را به تعویق بیاندازد.

بنابراین بحران میان لبنان و رژیم صهیونیستی درباره این پرونده ادامه دارد و در حالی که طرف لبنانی پیشتر تاکید کرده بود اسراییل قبل از رسیدن به توافق اجازه ندارد از میدان کاریش بهره برداری کند، طی چند روز گذشته وزارت انرژی رژیم اشغالگر اعلام کرد که میدان کاریش را جزء منطقه مورد مناقشه نمی داند و به دنبال امضای قرارداد با شرکت های بین المللی از جمله شرکت انرژین یونان برای آغاز عملیات استخراج گاز از میدان مذکور است.

این مسئله موجب شد تا سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود بار دیگر تهدید کند که مقاومت بیکار نخواهد ماند و اسراییل قادر به محافظت از سکوهای گازی خود در میدان کاریش نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوراهی پیچیده اسراییل در مرزبندی دریایی با لبنان

دوراهی پیچیده اسراییل در مرزبندی دریایی با لبنان