مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-22ورزشي

سعید امیدی، رییس هیأت وزنه ‎برداری باقی ماند


سعید امیدی، با کسب حداکثر آرا از اعضای مجمع توانست برای سومین دوره متوالی رییس هیأت وزنه برداری استان زنجان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سعید امیدی با کسب حداکثر آرا از اعضای مجمع توانست برای سومین دوره متوالی رییس هیأت وزنه برداری استان زنجان شد.

این مجمع امروز با حضور سرپرست فدراسیون، نایب رییس آقایان فدراسیون و دبیر فدراسیون در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد که بعد از رأی گیری، سعید امیدی به عنوان تنها کاندیدای تصدی ریاست هیأت وزنه برداری استان زنجان توانست با کسب 17 رأی برای سومین دوره متوالی بر مسند ریاست این هیأت تکیه بزند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این مجمع با اشاره به اینکه وزنه برداری جزو رشته های المپیک بوده و در ایران نیز بعد از کشتی یکی از رشته های پرمدال است، اضافه کرد: همین موضوع بهانه ای برای حمایت ویژه از این رشته ورزشی است.

جواد بازرگان با بیان اینکه بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، شایستگی های وزنه برداری زنجان را نشان داد و حضور سه زنجانی در بین 17 ملی پوش حاکی از جایگاه ارزشمند این رشته در تیم های ملی دارد، تصریح کرد: با توجه به پیشینه ای که وزنه برداری زنجان دارد، این ظرفیت را داریم که به قطب این رشته در کشور تبدیل شویم، لذا یکی از اولویت های ما حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید امیدی، رییس هیأت وزنه ‎برداری باقی ماند

سعید امیدی، رییس هیأت وزنه ‎برداری باقی ماند