مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-22سياسي

دست محبت پیرمرد 70 ساله بر سر 56 کودک معلول


نگهداری از یک کودک معلول روحیات خاصی می طلبد چه رصد که مسؤولیت 56 کودک با این شرایط را از دو سالگی قبول کنی و هر روز حال و هوای خاصشان را ببینی و بجای عقب کشیدن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، فرصتی پیش آمد تا فارغ از جلسات و برنامه های روزمره که تمامی هم ندارند، به یکی از مراکز نگهداری معلولان جسمی و ذهنی سر بزنیم، مرکزی که آوازه خوب آن در شهر پیچیده است.

وارد مرکز می شویم، یک سالن بزرگ، یک عالمه تخت های محافظ دار، پر از کودکانی که در حال و هوای خودشان یا استراحت میکردند، یا بازی و یا خواب بودند.

   آقای شهیدی مدیر مرکز شبانه روزی نگهداری معلولین ذهنی زیر 14 سال مهرآوران زاهدان به خبرنگار فارس میگوید: اینجا 56 کادر تخصص، پرستار و بیش از 15 کارمند داریم، که برای رفاه این کودکان در بخش های مختلف تلاش می کنند، تلاش کردیم کم و کاستی نباشد، چهار فرزند دارم سه دختر یک پسر، فرزندانم خودشان از عوامل این مرکز هستند و طی جلسات خانوادگی و مشورتی امور اینجا را میچرخانیم.

این مرکز در سالهای نخست اجاره ای بود اما با توجه به افزایش تعداد کودکان و اینکه جابه جایی آنها به محیط دیگری سخت هست، برای رفاه آنها این مکان را خریدیم.

قطعا نگهداری از کودکان معلول سختی های خاص خود را دارد چه رصد که این معلولان، معلول ذهنی و جسمی حرکتی بوده و از خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست محبت پیرمرد 70 ساله بر سر 56 کودک معلول

دست محبت پیرمرد 70 ساله بر سر 56 کودک معلول