مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 16:522022-08-22سياسي

مزار شهدای گلزار شهدای امام زاده جعفر(ع) قم غبارروبی شد


مزار شهدای دهستان نیزار مدفون در گلزار شهدای امام زاده جعفر (ع) با حضور خانواده های شهدا، برخی از مسئولان استان قم ، اعضای ستاد یادواره شهدای دهستان نیزار و مردم منطقه غبارروبی و عطرافشانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری یادواره جامع شهدای دهستان نیزار، در آستانه برگزاری دهمین یادواره 63 شهید از 21 روستای دهستان نیزار استان قم، آیین عطرافشانی و اهدای گل به مزار شهدای مدفون در گلزار شهدای امام زاده جعفر(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور خانواده های شهدا برگزار شد، از مقام 28 شهید تقدیر به عمل آمد، حجج اسلام کتابچی امام جمعه سابق سلفچگان، جوشقانیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن(ع)، جبارزاده امام جمعه موقت سلفچگان و امیری رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید عربی و همچنین خوش گفتار از مسئولان ستاد کنگره شهدای استان قم، سرهنگ جعفری فرمانده ناحیه امام حسن(ع)، باقری فرمانده حوزه شهید عربی، محبوبی مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری قم و گراوند بخشدار سلفچگان نیز حضور داشتند.

  حجت الاسلام جوشقانیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن(ع) در حاشیه این مراسم گفت: این مراسم در راستای ستاد برگزاری کنگره شهدای استان قم برگزار می شود که از منطقه دهستان نیزار، 28 شهید در گلزار شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار شهدای گلزار شهدای امام زاده جعفر(ع) قم غبارروبی شد

مزار شهدای گلزار شهدای امام زاده جعفر(ع) قم غبارروبی شد