مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 17:472022-08-22سياسي

ایثار پزشکان، تداوم مجاهدت شهدا و ایثارگران است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: ایثار پزشکان در مبارزه با همه گیری کرونا، تداوم مجاهدت شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس را تداعی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران ظهر امروز در آیین تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت، پزشکان و فعالان درمان جامعه ایثارگری در حسینه شهدای منا، ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان، اظهار کرد: حضور پررنگ و فداکارانه پزشکان و کادر درمان در خط مقدم مقابله با کرونا یادآور و تداعی کننده ایثار شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: شهدای مدافعان سلامت، جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا جایی که در راه دفاع از سلامت بندگان خدا و جامعه به لقاء الله پیوستند و شاهد جهادی مثال زدنی هستیم که توسط سفیدپوشانی رقم می خورد که در سراسر کشور و استان با تقدیم جان خویش برای سلامت جامعه تلاش می کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، از شهیده دکتر شیرین روحانی راد شهید سلامت شهرستان پاکدشت به عنوان الگویی روشن از ایثار و مجاهدت پزشکان و کادر درمان کشور در دوران همه گیری کرونا در دفاع از سلامت ملت ایران یاد کرد و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار پزشکان، تداوم مجاهدت شهدا و ایثارگران است

ایثار پزشکان، تداوم مجاهدت شهدا و ایثارگران است