مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 17:572022-08-22سياسي

فعال شدن میز خدمت بسیج در 600 مسجد استان اصفهان


جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: 600 مسجد در طرح محله اسلامی فعالیت دارند و در این مساجد به عنوان قلب محله با بهره گیری از اقشار مختلف میز خدمت بسیج متناسب با مشکلات مردم آن محله ارائه می شود.

- مرتضی عمومهدی جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در جمع خبرنگاران، با گرامی داشت 31 مردادماه در سالروز به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها و روز جهانی مسجد و روز در میدان امام  (ره) با محوریت مسجد امام (ره) مشاهده می شود.

عمومهدی به نقش مساجد در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مساجد در دوران انقلاب کانون مبارزه و آموزش و پرورش فکری و سیاسی بودند و در دوران دفاع مقدس نیز مراکزی برای بسیج نیروهای مردمی، آموزش، جمع آوری کمک های مردمی و پشتیبانی از جبهه های حق علیه باطل بودند.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد: امروز نیز لازم است مساجد به عنوان قطب های فرهنگی، معرفتی، بصیرتی و معنوی و خدمت رسانی در راستای گره گشایی از مشکلات مردم نقش آفرینی کند زیرا عبادت تنها به اقامه نماز نیست بلکه همه فعالیت های فرهنگی، معرفتی، بصیرتی و خدمت رسانی به نوعی عبادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن میز خدمت بسیج در 600 مسجد استان اصفهان

فعال شدن میز خدمت بسیج در 600 مسجد استان اصفهان