مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 20:372022-08-22اقتصادي

رد پای افراد خیالی در تملک اراضی منطقه ویژه اقتصادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، بهزاد رحیمی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بانه اظهار کرد: گردش مالی و معافیت های مالی واردات 100 قلم کالا باید در گردش باشد که باعث افزایش درآمد سرانه مرزنشینان می شود.

وی گفت: باید معابر موقت مرزی با سازوکار مناسب، هدایت این مسیر، نظارت کامل نهادهای نظارتی برای کسب درآمد مرزنشینان بازگشایی شود که این موضوع مورد تایید دولت و رییس جمهوری نیز هست.

رحیمی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران بانه سربازان بی نام و نشان تولید و اقتصاد هستند که علی رغم مشکلات و موانع موجود این سنگر را خالی نکردند، افزود: رسمی شدن مرز سیرانبند بانه عاملی برای توسعه، تردد مسافر و افزایش صادرات شده که برای رونق و توسعه بیشتر بستر و زیرساخت های این مرز توسعه می یابد.

وی گفت: اساسنامه مناطق آزاد جدید به دلایل مختلف هنوز در دولت به تصویب نرسیده که انتظار داریم بعد از ابلاغ اساسنامه اقدامات اجرایی انجام شود.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی بانه افزود: علی رغم اینکه متقاضی سرمایه گذاری در این منطقه زیاد است و زمین واگذار شده همچین سرمایه گذاران خارجی اعلام آمادگی کرده اند اما هنوز ساخت و ساز در این منطقه شروع نشده و بلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای افراد خیالی در تملک اراضی منطقه ویژه اقتصادی

رد پای افراد خیالی در تملک اراضی منطقه ویژه اقتصادی