مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 21:072022-08-22سياسي

میزبانی از 500 هزار زائر اربعین در قم


مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم با اشاره به میزبانی از 152 هزار زائران اربعین در سال 1398 گفت: پیش بینی می شود امسال با توجه به افزایش استقبال از پیاده روی اربعین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی قربانی کرم مسئول قرارگاه مردمی سال اخیر عده ای از مردم هیچ اطلاعی از وجود قرارگاه مردمی اربعین در استان قم نداشتند اما هدف ما این است که این قرارگاه را بیشتر به مردم معرفی کنیم تا آنها هم در میدان حاضر شوند.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین تصریح کرد: زائران خارجی در این چند سال متوجه شده اند که در شهر کریمه اهل بیت (ع) یک قرارگاه مردمی از زائران امام حسین(ع) میزبانی می کند به همین خاطر در سال 1398 با استقبال فراوان زائران رو به رو شدیم.

زائران خارجی به مدت 3 روز در هنگام رفت و 3روز هنگام برگشت می توانند خدمات دریافت کنند و زائران ایرانی نیز 24 ساعت در هنگام رفت و 24 ساعت در هنگام برگشت می توانند از خدمات قرارگاه مردمی اربعین استان قم بهره مند شوند.

وی گفت: از استاندار قم هم بسیار تشکر می کنم که امسال قرارگاه ما را به رسمیت شناخت و حکمی را در این جهت صادر کرد همچنین از سپاه همیشه همراه نیز تشکر ویژه دارم که در این 5 سال از ما حمایت کرده و ما را تنها نگذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی از 500 هزار زائر اربعین در قم

میزبانی از 500 هزار زائر اربعین در قم