مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 22:172022-08-22سياسي

بهسازی 45 روستا در گلستان باعث رونق صنعت گردشگری می شود


استان گلستان دارای 45 روستای هدف گردشگری دارد که با انجام بهسازی این روستاها مانند جعفر اباد گرگان، زرین گل علی ابادکتول، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سید محمد حسینی در قرارگاه خبری شهید همدانی با هدف تشریح اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی به ویژه برنامه ها و پروژه های هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان دارای روستاهای دارای بافت باارزش و هدف گردشگری خوبی بوده و از 300 روستای دارای بافت باارزش در کشور که ثبت ملی شدند تعداد 9 روستا در گلستان واقع است.

وی تصریح کرد: در 2 روستای زیارت گرگان و فارسیان آزادشهر طرح بهسازی روستاهای دارای بافت باارزش انجام شده اما متاسفانه مسئولان محلی و مردم روستا از این طرح ها به خوبی نگهداری نکردند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: برای مطالعات و بهسازی هفت روستای دیگر دارای بافت با ارزش گلستان در سفر ریاست جمهوری به گلستان مبلغ 40 میلیارد تومان مصوب شده که از این مبلغ 20 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: استان گلستان دارای 45 روستای هدف گردشگری دارد که با انجام بهسازی این روستاها مانند جعفر آباد گرگان، زرین گل علی ابادکتول، زاو کلاله صنعت گردشگری در این روستاها پایدار و رونق پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی 45 روستا در گلستان باعث رونق صنعت گردشگری می شود

بهسازی 45 روستا در گلستان باعث رونق صنعت گردشگری می شود