مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 02:022022-08-22ورزشي

نامزدهای انتخاباتی هیات های ورزشی برنامه محور باشند


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از افرادی که برای تصدی ریاست هیات های ورزشی همدان پیشگام می شوند درخواست کرد که بیش از همه، برنامه محور و هدف گذار باشند.

- علی حقیقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تا پایان سال مجمع انتخاباتی 19 هیات ورزشی که اکنون با سرپرست اداره می شوند را برگزار خواهیم کرد، اظهار کرد: متاسفانه در گذشته شاهد بوده ایم که بعضی از هیات های ورزشی برنامه های خاصی مدنظر نداشتند و روزمره اداره می شدند، اما درخواست ما از روسای فعلی هیات ها و البته افرادی که قصد دارند از این پس برای تصدی ریاست هیات های ورزشی پیشگام شوند این است که بیش از همه برنامه محور باشند و برای رشته ورزشی مربوطه هدف گذاری کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دستگاه ورزش در برگزاری انتخابات نفوذ دارد یا نظر خود را به اعضای مجمع تحمیل می کند یا نه، اظهار کرد: به هیچ عنوان چنین نیست.

من هم مثل 18-17 نفر دیگری که در مجامع حضور دارند یک رای دارم و اینکه چه کسی رییس هیات می شود را افراد مجمع انتخاب می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در همین باره عنوان کرد: شاید اگر تجربه و اطلاعات، ما را به این قطعیت برساند که یک فرد بیشتر از بقیه دارای صلاحیت است، پیشنهادی به بقیه بدهیم اما به هیچ عنوان نفوذ و تحمیل در کار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخاباتی هیات های ورزشی برنامه محور باشند

نامزدهای انتخاباتی هیات های ورزشی برنامه محور باشند