مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 05:572022-08-23اقتصادي

اجرای طرح توانمندسازی ساکنان 32 محله کم برخوردار سمنان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح توانمندسازی ساکنان 12 محله کم برخوردار در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، علی بحیرایی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در جلسه رویکرد توانمندسازی خانواده ها در طرح توسعه محلات کم برخوردار 2020 با بیان اینکه کار توانمندسازی برای 32 محله کم برخوردار استان سمنان در حال اجراست، گفت: هدف از اجرای این طرح ها، توانمندسازی و کمک به تأمین اقتصاد خانواده ها و اقشار کم درآمد جامعه است.

وی ضمن بیان اینکه این طرح برای 12 شهر استان سمنان برنامه ریزی شده است، افزود: چهار دستگاه اجرایی نیز در این طرح مشارکت لازم را دارند که بهزیستی، هلال احمر و بنیاد برکت ازجمله آنها هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه می کوشیم تا طرح توانمندی در تمام ابعاد برای خانواده ها به اجرا درآید، افزود: شناسایی میدانی نیازمندان در ابتدای امر اجرا و سپس خدمات حمایتی برای خانواده های نیازمند انجام می شود و درنهایت با شناسایی ظرفیت های یک محله کار توانمندسازی صورت می گیرد.

بحیرایی با بیان اینکه قطعاً بدون حضور خیران و نیکوکاران امور به نتیجه نمی رسد، گفت: در این طرح، سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی نیز مشارکت دارند تا با محوریت ساکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توانمندسازی ساکنان 32 محله کم برخوردار سمنان

اجرای طرح توانمندسازی ساکنان 32 محله کم برخوردار سمنان