مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 06:522022-08-23سياسي

پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور و فاینانس خط دوم قطار شهری


شهردار تبریز از پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به تبریز و همچنین فاینانس خط دوم قطار شهری با حضور استاندار آذربایجان شرقی، رییس و اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار  اظهار کرد: در سفر آیت الله ابراهیم رییسی به استان آذربایجان شرقی، مصوبات پیگیری این مصوبات در دستور کار قرار گرفت.

   وی افزود: نگاه هیئات دولت به شهرداری ها و طرح های بازآفرینی و رفع حاشیه نشینی مثبت بوده و طرح های بازآفرینی شهرداری تبریز در سفر رییس جمهور و هیات دولت مورد توجه و تصویب قرار گرفته بود که در دیدار دیروز مورد پیگیری قرار گرفت.

  شهردار تبریز تصریح کرد: همچنین مصوبه دیگر سفر رییس جمهور به تبریز، تامین فاینانس 430 میلیون یورویی خط دو قطار شهری تبریز بود که در دیدار امروز مسولان استانی، نمایندگان استان در مجلس و مدیریت شهری با معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  وی اضافه کرد: پیگیری مصوبات سفر استانی رییس جمهور تا حصول نتیجه کافی ادامه خواهد داشت و جا دارد از تلاش و پیگیری نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه مردمی تبریز، استاندار محترم آذربایجان شرقی و نمایندگان استان در مجلس شورای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور و فاینانس خط دوم قطار شهری

پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور و فاینانس خط دوم قطار شهری