مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 07:072022-08-23سياسي

پزشکان ایرانی جهان را انگشت به دهان گذاشته اند


وزیر بهداشت، با بیان اینکه طبابت فراتر از حرفه، شکوه، فضیلت و دشواری مسئولیت است، گفت: جامعه پزشکی، سرمایه اجتماعی بزرگی است که می تواند الگوی عدالت و تعالی سلامت را تحقق بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، بهرام عین اللهی، در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک، با بیان اینکه طبابت فراتر از حرفه، شکوه، فضیلت و دشواری مسئولیت است، فرا رسیدن روز پزشک را به همکاران خود تبریک گفت و تاکید کرد جامعه پزشکی ایران اسلامی، تصویری درخشان از دیگر خواهی و سبکی از مسئولانه زیستن را ترسیم می کند.

متن پیام وزیر بهداشت با درود به شهدای مدافع سلامت و با ادای احترام به جامعه پزشکی متعهد و فداکار کشور، روز پزشک را به پزشکان خدوم و با فضیلتی که با مرارت و ممارست و بیدارخوابی بسیار به این جایگاه نائل آمده اند، تبریک می گویم.

انسان های وارسته و شریفی که نبض سلامت جامعه را در دست و رسالتی سنگین بر دوش دارند تا آنجا که اگر پلکی غفلت کند، شاید نتیجه ای جبران ناپذیر در پی داشته باشد.

چه بسیار شب ها که اغلب مردم در خوابند و پزشکان بر سر دو راهی تصمیم برای نجات جان هموطن خویش، نگرانی و التهابی را می آزمایند که کمتر انسانی در طول عمر تجربه می کند و اینها همه از آن رو است که پزشکی تنها علم نیست، ایمان نیز هست و پزشکان نه فقط درمانگر جسم انسان ها که تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان ایرانی جهان را انگشت به دهان گذاشته اند

پزشکان ایرانی جهان را انگشت به دهان گذاشته اند