مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 08:122022-08-23بين الملل

روایت نسل کشی بومیان آمریکا توسط مرضیه هاشمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرضیه هاشمی مجری این برنامه برای تبیین نسل کشی بومیان آمریکا توسط غربی ها به ارائه این آمار پرداخت که جمعیت بومیان آمریکای شمالی در زمان اشغال این قاره توسط کریستف کلمب 112 میلیون نفر بود، - مرضیه هاشمی در برنامه پرونده های پنهان شبکه پرس تی وی پرونده نسل کشی بومیان آمریکا را واکاوی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرضیه هاشمی مجری این برنامه برای تبیین نسل کشی بومیان آمریکا توسط غربی ها به ارائه این آمار پرداخت که جمعیت بومیان آمریکای شمالی در زمان اشغال این قاره توسط کریستف کلمب 112 میلیون نفر بود، اما در کمتر از 200 سال به 6 میلیون نفر تقلیل پیدا کرد.

هاشمی برای اینکه بیننده های برنامه را هرچه بیشتر با عمق این فاجعه آشنا کند با دو مهمان، خوان بی مانسیاس رییس قبیله کاریزو کومسرودو و ترنس نلسون فعال بومی گفتگو کرد.

هاشمی از دو مهمان برنامه سؤالات متعددی از جمله ترفند های اروپاییان مهاجر برای سرکوب بومیان آمریکای شمالی و ادامه این سرکوب ها در دهه های اخیر را مطرح نمود.

وی همچنین از کاریزو و نلسون پرسید که عمده ترین مشکلاتی که امروزه بومیان آمریکا با آن مواجه هستند چیست؟ پخش اول برنامه پرونده های پنهان به کارگردانی مهدی عرب دوشنبه 31 مرداد از شبکه پرس تی وی انجام شد، اما باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نسل کشی بومیان آمریکا توسط مرضیه هاشمی

روایت نسل کشی بومیان آمریکا توسط مرضیه هاشمی