مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 09:272022-08-23سياسي

موافقت چین با صدور روادید تحصیلی برای دانشجویان ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس پیگیری های به عمل آمده از سوی وزارت امور خارجه، - اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه خبر داد: سفارت چین در تهران موافقت دولت آن کشور را برای صدور روادید تحصیلی برای دانشجویان ایرانی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس پیگیری های به عمل آمده از سوی وزارت امور خارجه، سفارت جمهوری خلق چین در تهران موافقت دولت آن کشور را برای صدور روادید تحصیلی برای دانشجویان ایرانی اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، در همین چارچوب ستاد کل نیرو های مسلح کشورمان نیز موافقت خود را با تمدید مهلت خروج کرونایی برای دانشجویان مشمول غایب کشور های چین و روسیه که قبل از تاریخ 1398/12/29 از کشور خارج شده و به صورت غیر حضوری مشغول به تحصیل شده و روادید آن ها بعد از تاریخ 31 خرداد ماه 1401 صادر شده باشد، تا 1401/07/30 اعلام کرده است.

این موافقت شامل دانشجویان چین و روسیه که در جهت رعایت مقررات اعلامی از کشور خارج و در کشور های همسایه مستقر شده اند نیز می شود.

این افراد بعد از دریافت روادید لازم مجاز به خروج از کشور خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت چین با صدور روادید تحصیلی برای دانشجویان ایرانی

موافقت چین با صدور روادید تحصیلی برای دانشجویان ایرانی