مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 09:372022-08-23اقتصادي

نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی و مشاغل خانگی البرز برگزار شد


معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: نمایشگاه توانمندی های حوزه محصولات صنایع دستی و مشاغل خانگی استان البرز با حضور بیش از 38 غرفه در بخش مشاغل خانگی در پارک نبوت در حال برگزاری است.

- ابراهیم شادمهر، معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز، امروز در گفت وکو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با تلاش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز و با همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و شهرداری کرج در پارک نبوت شاهد برگزاری نمایشگاه محصولات صنایع دستی و مشاغل خانگی از 27 مرداد لغایت یازدهم شهریور ماه هستیم.

شادمهر از بازدید شبانگاهی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از این نمایشگاه در ساعات پایانی روز دوشنبه سی ام مرداد ماه خبر داد و گفت: این نمایشگاه به منظور حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی در پارک نبوت کرج در حال برگزاری است.

  معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از 1800 مجوز مشاغل خانگی از سوی اداره کل صادر شده است و این مجوزها در حوزه های اقتصادی، کشاورزی، صنعت و خدمات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی و مشاغل خانگی البرز برگزار شد

نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی و مشاغل خانگی البرز برگزار شد