مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 09:472022-08-23سياسي

دولت سیزدهم در مسیر توزیع عادلانه خدمات حرکت می کند


دولت سیزدهم در توزیع عادلانه امکانات عزم جدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی در جلسه شورای اداری بخش رودبار الموت غربی در شهر رازمیان گفت: در دولت سیزدهم با رصد مناطق کم برخوردار سعی کردیم از همه ابزارها به ویژه کمیته برنامه ریزی شهرستان برای جبران عقب ماندگی بخش های محرومی مانند الموت غربی استفاده کنیم و در راه توزیع عادلانه امکانات عزم جدی داریم.

وی ادامه داد: به منظور بررسی دقیق مشکلات روستاها و بخشهای شهرستان قزوین یک شبکه رصد و نظارت ایجاد میشود که طی آن مشکلات تا زمان حل آن پیگیری میشوند، باید به کمک این شبکه رصد با حل تعارضات پروژه های بلاتکلیف و پروژه های نیمه تمام هرچه سریعتر به اتمام برسند.

فرماندار قزوین با اشاره به مشکلات موجود در این بخش، تصریح کرد: برخلاف برخی از نگاه های موجود معتقد هستم که کارهای زیادی صورت گرفته است که نیاز به تبیین و بازگویی دارد، با این حال مدیران نباید به وضع موجود راضی باشند بلکه باید تلاش کنند که مشکلات برطرف شوند.

  کاظمی افزود: نباید فراموش کنیم راهی که طی شده راه پرافتخاری است، مدیران باید دستاوردهای به دست آمده را به مردم بازگو کنند، نگاه به راه طی شده این باور را در مخاطبان در تمام سطوح به وجود میآورد که اراده پیشرفت وجود دارد، برای مثال مشکل گاز یکی از مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم در مسیر توزیع عادلانه خدمات حرکت می کند

دولت سیزدهم در مسیر توزیع عادلانه خدمات حرکت می کند