مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 10:172022-08-23حوادث

کشف بیش از2تن مواد مخدر در آذربایجان غربی طی سال جاری


فرمانده انتظامی استان با اشاره به عزم جدی همه رده های انتظامی استان در عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، رحیم جهانبخش در حاشیه مراسم امحاء 2 تن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر؛ اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر در سطح استان با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری با انجام چندین عملیات ضربتی و گسترده، نهایتا 22 باند قاچاق و ترانزیت مواد مخدر و یک شبکه بزرگ قاچاق مواد مخدر از شرق کشور به استان منهدم و در مجموع مقدار  2 تن و 142 کیلوگرم انواع  مواد مخدر  در استان کشف شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با اشراف اطلاعاتی و تلاش همکارانم در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر 946 طرح در قالب طرح عملیات پاکسازی پیرامون مراکز آموزشی به ویژه مدارس، طرح ارتقا امنیت اجتماعی، طرح نظارت بر پایانه ها و سایر اماکن عمومی، برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مخدر، خرده فروشان، اجرای طرح دستگیری معتادان متجاهر و .

بخش دیگری از برنامه ها و طرح های این پلیس در سال جاری بوده است که از اجرای این طرح ها مقدار یک تن و 619 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از2تن مواد مخدر در آذربایجان غربی طی سال جاری

کشف بیش از2تن مواد مخدر در آذربایجان غربی طی سال جاری