مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 11:372022-08-23بين الملل

کیهان: با برجام هیچ تحریمی برداشته نمی شود!


تمامی ادعا هایی که برجام را مایه پیشرفت و تعالی کشور معرفی می کرد و می کند، سراسر دروغ است و هیچ تحریمی با این توافق برداشته نمی شود.

ثانیا این سخنان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه کیهان نوشت: این روز ها که دوباره زمزمه توافق هسته ای بر سر زبان ها افتاده، رسانه های غربگرا دو نوع واکنش از خود بروز داده اند که هر دوی آن ها عجیب و حیرت برانگیز است؛ یک گروه از آن ها همچون اواسط دهه 90، مشغول خیال پردازی درباره آینده اقتصاد ایران پس از توافق کذایی هستند.

به این تیتر ها دقت کنید احیای برجام منجر به رفاه، پیشرفت و ثبات می شود ، اقتصاد ایران در انتظار احیای برجام ، سلام بازار ها به توافق و.

حتی برخی از این رسانه ها باز هم مثل سال 94، چرتکه به دست گرفته و خسارت هر روز تاخیر در احیای توافق هسته ای را میلیون ها دلار برآورد می کنند.

درباره این ادعا های تکراری که البته هر انسان عاقلی را به تعجب وا می دارد، باید پرسید چگونه ممکن است این جماعت تجربه عینی و ملموسی که هنوز چندسالی از وقوعش نگذشته را به طرفهًْ العینی فراموش کرده و با شرطی سازی اقتصاد، دوباره بخواهند کشور را به چاه ویلی بیندازند که انتهایش معلوم نیست؟ مگر همینان هفت سال پیش با ترفند راه بنداز و جا بنداز نمی گفتند برجام، آفتاب تابان است و با این توافق می توانیم بالمرّه همه تحریم ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیهان: با برجام هیچ تحریمی برداشته نمی شود!

کیهان: با برجام هیچ تحریمی برداشته نمی شود!