مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 11:522022-08-23سياسي

موضوع کارگران روغن جهان به کمیسیون کارگری ارجاع شد/اخراج 55 کارگر شرکت


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان درباره تعدیل نیروی تعدادی از کارگران روغن نباتی جهان گفت: موضوع بحران های کارگری به کمیسیون امنیت کارگری منتقل می شود، - طیب جعفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره تعدیل نیروی تعدادی از کارگران روغن نباتی جهان اظهار داشت: در مورد بحران های کارگری موضوع به کمیسیون امنیت کارگری منتقل می شود چون تعدیل دسته جمعی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: در قانون هم مشخص است که برای کارگران بیکار شده بیمه بیکاری برقرار می شود تا مشکل اشتغال آنها شود و در حال راهنمایی کارگران هستیم.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در حال احصای تعداد دقیق کارگران بیکار شده هستند، اضافه کرد: طبق آخرین آمار کارگران شرکت 88 نفر بود.

جعفری با اشاره به اینکه شرکت یک سری شرکت یک سری مسائل اقتصادی و حقوقی را دارد که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح است و مسولان استانی پیگیر آن هستند، افزود: موضوع در دستور کار است و تا زمانی که مشکل حل شود کارگران را تحت پوشش قرار می دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: تصمیم گیرندگان و مسؤولان به دنبال این هستند که مشکلات کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع کارگران روغن جهان به کمیسیون کارگری ارجاع شد/اخراج 55 کارگر شرکت

موضوع کارگران روغن جهان به کمیسیون کارگری ارجاع شد/اخراج 55 کارگر شرکت