مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 11:572022-08-23اقتصادي

الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در آزادراه مشهد-باغچه


مرحله نخست پرداخت الکترنیکی عوارض در آزادراه مشهد-باغچه امروز با 155 میلیارد ریال سرمایه گذاری بانک ملی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر عامل شرکت آزاد راه مشهد- باغچه در حاشیه افتتاح مرحله نخست پرداختالکترونیکی شدن پرداخت عوارض در آزادراه مشهد-باغچه الکترونیکی عوارض در این آزادراه گفت: سه مکان برای پوشش کامل آزادراه برای اخذ الکترونیک عوارض با مجموع 6 دکل تعبیه شده است و هر دکل نیز چهار دوربین پلاک خوان دارد.

حسین شکرانی افزود: پس از عبور خودرو ها از آزادراه، پلاک جلو و عقب به وسیله دوربین ها خوانده شده و اطلاعات تردد به مرکز داده (دیتا سنتر) پلیس ارسال و سپس پیامک عوارض برای مالک وسیله نقلیه ارسال می شود.

وی مهلت پرداخت عوارض را 15 روز عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر و در بخش نخست دروازه (گیت) های ورود به آزادراه از سمت مشهد سامانه پلاک خوان ها متصل شده است و به محض ورود خودرو ها به آزادراه، قبض الکترونیک عوارض برای آن ها صادر می شود همچنین امشب دروازه های یاد شده برچیده می شوند.

مدیر عامل شرکت آزادراه مشهد-باغچه گفت: دروازه های آزادراه از سمت باغچه و خروجی آزادراه از سمت مشهد نیز پس از تکمیل طرح و بعد از ایمنی سازی و رفع مسائل ترافیکی برچیده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در آزادراه مشهد-باغچه

الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در آزادراه مشهد-باغچه