مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 12:022022-08-23ورزشي

کسب 3 طلا و یک نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی / ساره جوانمردی دوم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، امروز سه شنبه یکم شهریور نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند و موفق به کسب 4 مدال، - در ادامه رقابتهای جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نمایندگان ایران موفق به کسب 3 مدال طلا و یک نقره شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، امروز سه شنبه یکم شهریور نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند و موفق به کسب 4 مدال، (3 طلا و یک نقره) شدند.

در این رقابتها، محمدرضا میرشفیعی در ماده P1 (تپانچه بادی) به مصاف حریفان خود رفت که در پایان مرحله مقدماتی در جایگاه نخست ایستاد و راهی مرحله فینال شد.

وی در فینال با ثبت رکورد .

/236 به مدال طلا دست یافت.

در ماده تراپ نیز، توسلی خواه دیگر نماینده ایران که در پایان مرحله مقدماتی در جایگاه نخست قرار گرفته بود، به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد تیراندازان در مرحله فینال به مدال طلا این ماده دست یافت.

در ادامه این رقابتها، نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده P2 (تپانچه بادی بانوان) راهی مرحله فینال شدند که در این مرحله نسرین شاهی با ثبت رکورد 238٫4 به مدال طلا رسید و ساره جوانمرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 3 طلا و یک نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی / ساره جوانمردی دوم شد

کسب 3 طلا و یک نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی / ساره جوانمردی دوم شد