مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 12:222022-08-23سياسي

تاکید بر اجرای فرآیند قانونی برگزاری انتخابات اتحادیه‍ های صنفی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: این سازمان بر اعمال و رعایت فرآیند قانونی برگزاری انتخابات اتحادیه های در شهرستان کرج تاکید دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رامین ربیعی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، طی نشستی در راستای برگزاری انتخابات اتحادیه ها، گفت: به استناد ماده 48 قانون نظام صنفی، رییس سازمان صمت به عنوان رییس کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی و همچنین مجوز صادره از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی در تاریخ چهارم مهر ماه 1400 با سیر مراحل قانونی مرتبط، این اقدام دستخوش صدور دستور مقامات  قضایی در کشور شد که پس از اتمام مهلت سه ماهه دستور مذکور، این سازمان با اخذ مجوز مجدد از دستگاه های ذیصلاح انتخابات اتحادیه هایی که معوق شده را از اسفندماه برگزار نموده است.

  ربیعی اضافه کرد: از اسفند ماه سال 1400 یعنی پس از بازه زمانی اشاره شده پس از مجوز دانشگاه علوم پزشکی و تکمیل روند قانونی تایید انتخابات، تاکنون انتخابات 7 اتحادیه صنفی برگزار و هیئت مدیره اتحادیه ها مشغول به فعالیت در چارچوب قانون نظام صنفی هستند.

وی تاکید کرد: با ابلاغ مصوبات یکصد و بیست و سومین جلسه هیأت نظارت عالی مبنی بر اینکه آن دسته از اتحادیه هایی که بیش از یک سال از ثبت نام انتخابات آنان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر اجرای فرآیند قانونی برگزاری انتخابات اتحادیه‍ های صنفی

تاکید بر اجرای فرآیند قانونی برگزاری انتخابات اتحادیه‍ های صنفی